Regulamin i informacje sklepu internetowego INFO-NARTY.PL

I. Informacje o firmie

Sklep internetowy INFO-NARTY działający pod adresem internetowym INFO-NARTY.PL prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży używanego i nowego sprzętu sportowego, a w szczególności narty, buty narciarskie, kaski, i inne akcesoria sportowe.
Właścicielem sklepu internetowego INFO-NARTY.PL jest MAREK BARANIK – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą P.U.R. „FART” NIP: 676-100-22-11 REGON: 356556983
ADRES GŁÓWNEGO MIEJSCA ZAREJESTROWANIA DZIAŁALNOŚCI I KORESPONDENCJI:
ul. Krakowska 23/4, 31-062 Kraków.

ADRES DODATKOWY MIEJSC WYKONYWANIA DZIAŁALNOŚCI:
os. Centrum A 5, 31-923 Kraków

P.U.R. „FART” prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie RP.
Kontakt z obsługą sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:30 do 19:00 i sobota-niedziela w godzinach 10:00 do 14:00 w SEZONIE ZIMOWYM tj. od 3 listopada do końca ferii zimowych w Małopolsce. Poza sezonem zimowym kontakt możliwy jest od wtorku do piątku w godzinach 10:30 do 18:00 i w soboty 10:00 do 14:00.
Korzystanie z serwisu info-narty.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad dotyczących prywatności sklepu.

II. Oferta

Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu info-narty.pl, stanowią ofertę handlową w myśl kodeksu cywilnego. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Zespół sklepu info-narty.pl dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością.
Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie internetowej z przyczyn niezależnych. Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której z przyczyn obiektywnych, zamówionego towaru nie będzie w magazynie, klient zostanie poinformowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny lub rezygnacją z zamówienia.

III. Zamówienie i zapłata

Sposób składania zamówień:

1. Poprzez opcję zakupu online dostępnej na stronie internetowej info-narty.pl
2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres infonarty@gmail.com
3. Telefonicznie nr tel. 126449313 w godzinach otwarcia sklepu.

Koszta związane z wysyłką kształtują się następująco:
0.00 PLN - Odbiór osobisty: Przedpłata na konto
0.00 PLN - Odbiór osobisty: Płatność przy odbiorze
Od 18.00 PLN do 40.00 PLN - Przesyłka kurierska: Przedpłata na konto

Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, UPS, DHL.

Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail (dotyczy zamówień składanych na stronie sklepu internetowego), pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień oraz listy elektroniczne o wątpliwej treści nie będą rozpatrywane. W przypadku braku akceptacji zamówienia przez sklep info-narty.pl w terminie 5 dni zamówienie uznaje się za nieważne.
Firma P.U.R. „FART” nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejszone o koszty wysyłki (dotyczy przedpłaty na konto).
Sklep info-narty.pl wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby otrzymać fakturę, należy poinformować o tym obsługę sklepu, podając jednocześnie dane firmy.
Istnieje ponadto możliwość otrzymania faktury VAT na życzenie Klienta, zgłoszone nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

Formy płatności :

1. Przelewem – nr: 21 1020 2906 0000 1802 0186 8512

2. Za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl

3. Osobiście w sklepie stacjonarnym

W przypadku niektórych towarów sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia płatności.

Klient ma możliwość w obecności kuriera, sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania reklamacji.

IV. Realizacja zamówień

Wysyłka towaru
Przez moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży w zamówieniach dokonanych drogą elektroniczną (formularz zgłoszeniowy/wiadomość e-mail), rozumieć należy czas udzielenia przez obsługę sklepu informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji, natomiast drogą telefoniczną - czas rozmowy, w której pracownik obsługi sklepu przyjął zamówienie. Dostawa towarów jest ograniczona wyłącznie do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej z wyjątkami po uzgodnieniu z obsługą sklepu.

Zamówione towary są dostarczane na wskazany przez klienta adres do wysyłki, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupiony towar sklep wysyła od poniedziałku do piątku w ciągu 1-3 dni roboczych kurierem DPD/UPS/DHL od daty zaksięgowania płatności. Firma kurierska dostarcza towar w ciągu 1-2 dni roboczych.
Punktem odbioru osobistego zamówionego towaru jest sklep w Krakowie na os. Centrum A bl. 5 z wejściem od ul. J. Gajocha.

V. Przywileje Klientów

1. Klient, zawierając umowę na odległość, w myśl ustawy (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej w terminie 10 dni (a po roku 2014 14 dni), licząc od daty dostarczenia przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
Małopolska Giełda Narciarska
ul.Jana Gajocha bl. 5
31-923 Kraków
tel. 126449313
lub pod adres e-mail: infonarty@gmail.com

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
Małopolska Giełda Narciarska

ul.Jana Gajocha bl. 5
31-923 Kraków
tel. 126449313

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi konsument, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep info-narty.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w czasie objętym rękojmią. Reklamacja towaru w czasie objętym rękojmią sprowadza się do zgłoszenia obsłudze sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz z formularzem reklamacyjnym na adres firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Rękojmi nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Sklep ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji wynikającej z niezgodności towaru z umową. Procedurę należy rozpocząć od nawiązania kontaktu z obsługą sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres firmy, towaru w niezmienionym stanie wraz z paragonem i opisem reklamacji. Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. z wyłączeniem art. 556-756 KC dot. Sprzedaży niekonsumenckiej.

4. Klient ma prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia szkody, sporządzić protokół odbioru dostępny u dostawcy. Niezależnie od powodu odesłania towaru, kupujący jest obowiązany do demontażu (produkty wielkogabarytowe), zapakowania towaru w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.

VI. Ochrona danych osobowych

1. Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy info-narty.pl, prowadzony pod domeną www.info-narty.pl (dalej zwaną Witryną) Marka Baranika „FART”, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą z siedzibą w Krakówie 31-062 ul. Krakowska 23/4 (dalej zwanego Sklepem Internetowym). Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.

2. Jakie dane zbiera sklep internetowy w sposób automatyczny podczas korzystania z Witryny?

Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep
internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Państwa zakupów.
3. Jakie dane zbiera sklep internetowy podczas rejestracji i dokonywania zakupów?
Sklep internetowy będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:
1) nazwisko i imię,
2) adres zameldowania na pobyt stały,
3) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zameldowania,
4) adres poczty elektronicznej,
5) numer telefonu.

Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w ramach witryny.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa zgody i jest konieczne wyłącznie dla realizacji wskazanych powyżej celów. Podkreślamy, że nie muszą Państwo podawać tych danych, jeżeli nie chcą Państwo korzystać ze wskazanych powyżej możliwości.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. W celu realizacji tego uprawnienia Prosimy o korzystanie z opcji w ramach swojego konta.

4. Marketing Sklepu Internetowego
W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów: firma kurierska DPD lub inna. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum i wiąże się ściśle z koniecznością realizacji zamówienia. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

6. Środki techniczne i Państwa obowiązki

Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Państwa danych, w szczególności korzystamy z zabezpieczeń i procedur, które obejmuje norma ISO 27001:2005 wydanych przez BSI. Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.

7. W jaki sposób możecie Państwo korzystać z przysługujących praw?

Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zalogowaniu się z użyciem adresu email oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod
adresem: infonarty@gmail.com. Przysługuje Państwu prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: infonarty@gmail.com

8. Inne strony internetowe
W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy się zapoznać. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.

9. Pytania i zastrzeżenia
Pytania i zastrzeżenia dotycz

Product added to wishlist
Product added to compare.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki.