Sposób składania zamówień:
1. Poprzez opcję zakupu online dostępnej na stronie internetowej info-narty.pl
2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres infonarty@gmail.com
Koszta związane z wysyłką kształtują się następująco:
0.00 PLN - Odbiór osobisty: Przedpłata na konto
0.00 PLN - Odbiór osobisty: Płatność przy odbiorze
12.00 PLN - Przesyłka Paczkomat INPOST: Przedpłata na konto.
Od 24.00 PLN do 46.00 PLN - Przesyłka kurierska: Przedpłata na konto.
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, UPS, DHL.
Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail (dotyczy zamówień składanych na stronie sklepu internetowego), pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień oraz listy elektroniczne o wątpliwej treści nie będą rozpatrywane. W przypadku braku akceptacji zamówienia przez sklep info-narty.pl w terminie 5 dni zamówienie uznaje się za nieważne.
Firma P.U.R. „FART” nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejszone o koszty wysyłki (dotyczy przedpłaty na konto).
Sklep info-narty.pl wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby otrzymać fakturę, należy poinformować o tym obsługę sklepu, podając jednocześnie dane firmy.
Istnieje ponadto możliwość otrzymania faktury VAT na życzenie Klienta, zgłoszone nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
Formy płatności:
1. Przelewem – nr: 21 1020 2906 0000 1802 0186 8512
2. Za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl
3. Osobiście w sklepie stacjonarnym
W przypadku niektórych towarów sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia płatności.
Klient ma możliwość w obecności kuriera, sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania reklamacji.