Narty biegowe Rossignol Delta Comp 163cm + Rossignol Skate (używane)
W środkowej części linii Delta Skate znajduje się Comp, pomiędzy Course i Sport. Jest to idealne miejsce dla narciarzy poszukujących dobrych osiągów na łyżwach, ale bez wysokich kosztów sprzętu z wyższej półki. W przeważającej części kształt jest taki sam jak najwyższej klasy narty X-Ium firmy Rossignol, ale mają nieco inną konstrukcję, dzięki czemu są tańsze i bardziej dostępne dla narciarzy niebiorących udziału w Pucharze Świata. Jest coś, co można powiedzieć o przyjazności dla użytkownika i z pewnością pasuje to do Delta Comp. Zbudowane z rdzenia Nomex Honeycomb, narty są lekkie i responsywne, ale brakuje im tego najwyższej jakości węgla. To kompromis osiągnięty na tym poziomie, ale wciąż otrzymujesz mnóstwo wydajności i precyzji, a nie szaloną lekkość prawdziwych nart wyścigowych. Dla większości narciarzy będzie to idealne rozwiązanie w sterówce, zapewniając dobre połączenie wydajności i wartości. Zawodnicy szkół średnich i inni narciarze na tym poziomie rywalizacji będą idealnie pasować do tych nart, podobnie jak poziom zawodników na poziomie średniozaawansowanym i podstawowym przychodzi na myśl podczas jazdy na nartach Comp. Trzy nasze testerki testowały te narty i wszystkie zauważyły silne połączenie wydajności, precyzji i wartości w swoich doświadczeniach z nartami Rossignol Delta Comp Skate.
Carol Van Dyke osiągnęła wynik 180, a jej najwyższy wynik za stabilność wyniósł 4. Oceny 3 przyznano za prędkość, zwrotność, poślizg, wagę, wszechstronność i ogólne wrażenie, co oznacza, że narty są wszechstronne, ale na wyższym poziomie niż inne rekreacyjne narty do skateboardingu. Carol zauważa, że rolki Rossignol Delta Comp są najlepsze „dla średnio zaawansowanych narciarzy, którzy lubią nie jeździć zbyt szybko”. Carol twierdzi również, że była w stanie odróżnić te narty Comp od kursów z wyższej półki, ale docelowa grupa odbiorców nie będzie w stanie znaleźć zbyt wielu wad tych nart Comp.
BUDOWA

PREFEROWANY TEREN
Peg Lackey, również na 180., rzeczywiście uzyskała gorsze wyniki, co pokazuje, że rzeczywiście narty mają pewne opóźnienia, gdy schodzisz w dół w modelu. Tego można było się spodziewać i tak naprawdę to narciarz decyduje, gdzie chce poświęcić jakiś rodzaj osiągów i gdzie wydać więcej pieniędzy, aby to odzyskać. To są decyzje podejmowane w świecie rzeczywistym, ludzie! Niskie oceny Peg, wynoszące 2 na 5, przyznano za prędkość, poślizg, wagę i ogólne wrażenie Peg. Naturalnie, w świecie nart łyżwowych, wraz ze spadkiem ceny, prędkość i poślizg rosną, a waga rośnie. Trójki za stabilność, zwrotność i wszechstronność nie są zaskakujące. Peg zauważa, że te narty były „nieco powolne, nawet przy zmiennym śniegu i dodatkowym F4. Były bardzo stabilne na zakrętach i ogólnie były w porządku nartami do łyżwy. Sam Purnell dodaje to, stwierdzając, że jej komputer Comp o wzroście 180 cm wymagał „nieco więcej wysiłku, aby je wypracować w porównaniu do modelu Sport. Dobre narty łyżwowe dla początkujących i średniozaawansowanych, ale dla kogoś, kto zna technikę jazdy na łyżwach.
Podobnie jak w przypadku wielu innych sportów, w których pieniądze równają się niższej wadze, narciarstwo łyżwowe podąża ich śladem. Jeśli chcesz wyruszyć w trasę i nauczyć się podstaw jazdy na łyżwach oraz pokonywania dużych dystansów w krótkim czasie, te narty będą fantastyczne. Czy są to najlżejsze i najszybsze narty łyżwowe na świecie? Nie, nie są, ale nie są też najdroższe, więc narciarz naprawdę musi zdecydować, gdzie zostanie wyznaczona granica kompromisu. W przypadku zdecydowanej większości skaterów będą one wystarczające, zapewniając dobrą wydajność.
TALIOWANIE: 40/44/43/43 mm
Wybór rozmiaru nart w zależności od wagi narciarza:
- 163 cm: od 37 do 57 kg
- 173 cm: od 40 do 60 kg
- 180 cm: od 55 do 75 kg
- 186 cm: od 65 do 85 kg
- 192 cm: 75 do 85 kg i +

- Talia
- 40/44/43/43 mm
44-44-44 mm